dimecres, 16 de març del 2011

Des del Pallars

En ple procés d'adaptació a l'aventura pallaresa d'Escalarre i Les Planes de Son, el dissabte 26 de febrer, el Ferran i jo vam fer la nostra primera i petita excursió. Vam sortir de casa caminant i la intenció era pujar fins al poble de sobre, Burgo. Però ja em vaig perdre només sortir del poble i vam anar parar a Unarre. Des d'allí i per la carretera, vam anar a Burgo, i, llavors sí, vam baixar pel camí pel qual havíem volgut pujar altre cop cap a Escalarre.
Baixant ens vam trobar amb un cabirol, però no vaig ser prou ràpid com per a retratar-lo. Bé, de fet, el vaig veure jo, perquè el Ferran va dormir des d'un quart d'hora després de sortir de casa fins que hi vam tornar. Us en deixo algunes fotos:

El camí va per la vora del riu de la vall d'Unarre



I aquí es veu Escalarre, la plana d'Esterri, i, nevats, el Tèsol i el Pui de la Bonaigua, espero que futurs cims a posar al sarró.

Ja arribant a Escalarre...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada