dilluns, 3 de novembre del 2014

#Votaré per tu

Primera part:
Ara fa uns dies, des de la campanya "Ara és l'hora" (Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural) van impulsar el hashtag #Votaré per tu.
Amb uns quants dies de retard, faig el meu "Votaré per tu":
Evidentment, em toca, en primer lloc, mirar cap a dins: cap al meu avi republicà que va anar a la guerra civil i no va disparar ni un sol tret. Cap als meus pares. Com recordo com ma mare em deia: Com m'agradaria veure-ho, com m'agradaria...




Però principalment ho faré pels que estem ara i aquí, els que tenim l'oportunitat de fer un país nou, lliure, una Catalunya "socialment justa, econòmicament pròspera i espiritualment gloriosa" que va dir el president Macià. I que jo hi afegiria: menys corrupta, més sostenible i més pacífica.
I també, com no, pels que vindran, el Ferran i tots els infants i joves que es mereixen tot això que desitgem.
També votaré per totes les persones que no ho podran fer: pels que ens han precedit, i per la gent de la resta de la pàtria volguda i somiada: els Països Catalans.

Segona part:
I també #Votaré per tu, estat espanyol. Tinc tan clar que si això surt bé serà mèrit principal teu i de grans personatges d'aquest estat, que jo proposaré que en la Catalunya independent comencem a canviar noms de carrers. En primer lloc, i en un lloc ben preferencial, posaria el que crec que és el pare de l'independentisme actual, el que va posar, no pas la primera pedra, però sí la més grossa. #Votaré per tu, José María Aznar, per a que puguis tenir un carrer ben ampli i gros a la meua ciutat. I #Votaré per tu, benvolgut Tribunal Constitucional Espanyol. Tu també et mereixes una bona avinguda, amb carril bici i tot, si pot ser.


José María Aznar López

I no em voldria oblidar de tants i tants altres forjadors de l'independentisme del segle XXI: #Votaré per tu: José Bono, Alfonso Guerra, José Ignacio Wert, Albert Rivera, (M)Alícia Sánchez-Camacho, Aleix Vidal Quadras, Mariano Rajoy, Cristóbal Montoro, Ángel Acebes, Felipe González, Pedro J. Ramírez... Crec que tots us mereixeu uns bons carrers en la Catalunya independent. I mira, els hi podríem posar zona blava en aquests carrers. I que cadascú hi vagi afegint els noms que vulgui. Però no us passeu, que no ens quedaran carrers sense pagament...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada